måndag 14 maj 2012

Jag är fan hopplös!

Varför håller jag på att börja på en massa skisser när jag har typ hundra andra projekt igång?.. och då har jag inte nämnt de saker som jag verkligen behöver göra!
Jag ser fram mot sommaren, då ska jag göra om köket till ett provisoriskt "målarrum" med stativ å hela skiten! Denna skissen/idéen kommer jag försöka göra klart! Jag blev rätt nöjd med hennes uttryck! Vet ej om jag ska behålla ormen och istället rita dit något annat.

Fan... har inte varit på klubben och tränat på ett antal veckor nu. Det var en del sparring idag och det första jag gjorde var att stuka tån i mattan, så nu lär jag gå runt och gnälla om det. Jag ber om ursäkt i förväg.
Annars så är jag bara glad, gått ner ett kilo denna veckan!!! Jag känner att gymmet har gett resultat och i helgen så har jag cyklat 4,5 mil. Haha! Kristina har planterat en idé i huvudet på mig att vi ska cykla Tjejvättern (10mil) nästa sommar! Hoppas att det blir av! Vore kul att göra det! Har trotts allt två syskon som cyklat vätternrundan (30 mil). Så jag borde ha det någonstans inom mig! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar