torsdag 10 maj 2012

Glaskit!

Nu är det ett tag sen igen! Har haft en underbar vecka, och om man räknar in förra helgen som var, så har det varit helt fantastisk vecka! 
Jag och klubben var på The Zone FC i göteborg förra söndagen! Helt magiskt! Käk på Olearys innan matcherna, en annan stor bonus var att matcherna gick inne i Lisebergshallen. Jag har inte varit på Liseberg sen.... klassresan i sexan! Jag var som ett barn! Hann dock bara med att åka Balder. Men en gladskit var jag ialf!!
Sen till matcherna! Ååh! Riktig bra! Det var synd att Ricardo som gick proffsdebut från vår klubb inte vann.
Jag stod föresten bara 1-2 meter ifrån Alexander Gustafsson! 
Så ännu mer gladskit vart jag, tråkigt att man inte frågade om att få en bild med honom, men vafan han käkade ju hamburgare.

Aja... vad jag egentligen ville med detta inlägget var att visa lite av det som jag fick med mig från stan idag. Tanken var först att bara springa kort ärende på apoteket och sen köpa chai te... :D Det blev två linnen, en stickad tröja, skor, strumpor från Bik Bok och tre par örhängen från Glitter. Allt för en relativt liten peng. Jag två presentpåsar från båda butikerna med en massa fint och en massa fult. :P

Nu mot soffa-te-skollitteratur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar