måndag 30 april 2012

Birgit

Meeeen... bilden blev så liten när jag la upp den så här.. Prova att klicka på denna länken för att se den större: länk. Måste köpa mer uttrymme på picasa/blogspot för att kunna lägga upp bilder här.

Iallafall så har jag gjort en akvarell idag åt "mormor" Birgit, som ett litet krya på dig- kort. Birgit har varit som en extra mormor åt mig då hon var ett extra stöd åt mig när min egna mormor gick bort.
Birgit har alltid peppat mig att vara kreativ, och hon har fått mig att lova att sträva efter att få arbeta med saker där jag får ge utlopp för min kreativitet.
Krya på dig Birgit! Du ska veta att jag tänker på dig väldigt väldigt ofta!

3 kommentarer:

  1. Vad fint! Duktig du är :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi! jag fick akvarellfärgerna av dig! :D

      Radera
    2. Åh! Kul att se att den har kommit till användning! :D

      Radera